wtorek, 29 marca 2011

Pinkeep Agaty - 1

Witajcie :)

Dziękuję za możliwość przyłączenia się do wspólnego wyszywania :)
Na mój pierwszy w życiu pinkeep wybrała bardzo prosty wzór znaleziony w sieci - tutaj . Zdecydowałam, że przy zatrważającej liczbie UFOków w moim kuferku, nie powinnam decydować się na nic szczególnie pracochłonnego - postaram się raczej skoncentrować na samej formie pinkeepa, bo jeszcze nigdy nic takiego nie stworzyłam. Wzór jest maleńki, więc zdecydowałam się na 14 aidę, nici to mulina DMC i Anchor. Zaczęłam dosłownie chwilę temu więc na razie mam jedynie ramkę i kawałek wzoru - niewiele widać :)
Dodam jeszcze, że wzór staram się nieco zmodyfikować, dodając 3/4 krzyżyki i pettite stitches - nie lubię takich kanciastych konturów jakie są w oryginale :)

Pozdrawiam :)
Agata


Brak komentarzy: