wtorek, 12 kwietnia 2011

Pinkeep Beatka03 odsłona 1

Aż jest mi wstyd jak popatrzę dziewczyny na te Wasze pinkeepy, piękne dopracowane, i niektóre zrobiły więcej niż jeden. A ja cóż, dopiero zaczęłam bardzo minimalistyczny wzorek. Zależało mi bardzo na wzięciu udziału w zabawie a mam taki natłok zajęć, że z innym pewnie bym się nie wyrobiła.

Dzić po raz pierwszy znalazłam wreszcie chwilę i zaczęłam krzyżykowanie, a oto efekty:
 
Haftuję na aidzie 14 muliną DMC 307. Wzorek jest naprawdę prosty, ale myślę, że dodam mu coś "od siebie" lol. Mam już nawet pomysł na wykorzystanie - powstanie minimalistyczna pinkeepowa ozdoba na drzwi wejściowe, jedyna w swoim rodzaju heh

1 komentarz:

renataa25 pisze...

Króliczki na razie samotne, ale coś czuję, że bedzie coś fajnego:))) Czekam na kolejne odsłony:)