piątek, 1 kwietnia 2011

Renataa25-Pinkeep GOTOWY!!!

Tak uroczy króliczek nie mógł dlugo czekać na oprawę. Ja robiąc pinkeepa skorzystałam z kursiku przygotowanego przez Martę !!!! Jak widze jakieś kursiki to wydają się takie proste, a jak zaczynam robić to wcale tak kolorowo nie jest i też tak było ze zrobieniem pinkeepa. Męczyłam się, poprawiałam i jakoś poszło, ale efekt końcowy wynagrodził mi te męczarnie. Nawet mam zamiar zrobić jeszcze jednego pinkeepa, bo juz wiem jak ułatwić sobie pracę:)) Oto mój Króliczek:))
Chciałam podziękować za zorganizowanie tak fajnej zabawy, już dawno tak się nie cieszyłam na myśl wyszywania hafciku i nabrałam dużo chęci na następne, mimo, że jakieś straszne choróbsko mnie dorwało. Mam nadzieję, że dam radę zrobić jeszcze jednego pinkeepa przed końcem tej zabawy i pochwalić się nim:))
DZIĘKUJĘ!!!!!
Pkela zapytała mnie jak ułatwiłam sobie prace, więc uzupełniam mój wpis. Ciężko mi się przyszywało kanwe do filcu, więc pomogłam sobie klejem Magic i taśmą dwustronnie przylepną, wtedy materiał się nie ruszał a ja mogłam ładnie i równo go zszyć. Jesli chodzi o tył to nie miałam materiału, więc posłużyłam się kanwą, którą kiedyś kupiłam i okazało sie, że jet bardzo nierówna i nie nadaje się do krzyżyków. Oto tył pinkeepa:)

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ślicznie ci to wyszło!!!

Anja pisze...

Brawo!
Wygląda świetnie!

El. pisze...

Wielkie brawa!
Ślicznie wygląda .
A możesz zdradzić szczegóły - jak to jest z tym ułatwieniem sobie pracy, może my też skorzystamy:)

Mysia pisze...

Cudnie Renatko, wielkie oklaski ;o) Zmotywowałaś mnie żebym przyspieszyła moje pracę z króliczkiem ;o)

Agata pisze...

bardzo ładnie wyszło :)
Z przyjemnością zobaczyłabym spód, bo jestem ciekawa jakiego materiału użyłaś :)

Pozdrawiam :)

blasiuk pisze...

Świetny!!!!Bardzo optymistyczny!!!! Coraz bliżej święta, coraz bliżej .. o kurczę , to nie ta piosenka ... :)

CyberJulka pisze...

Piękny haft i pinkeep! Pozdrawiam!

violi igłą malowane pisze...

Ale szybko ci poszło . Sliczności /./